Garancia

Garanciát vállalunk minden termékre a megvásárlástól számított 1 évig. A számla egyben jótállási jegyként is szolgál. A garanciát csak abban az esetben áll módunkban érvényesíteni, ha a terméket az eredeti számlával együtt kapjuk vissza. A garanciális igény nem érvényesíthető, a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra. A garanciális ügyintézés további részleteire a PTK-ban, 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003(IX.22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
A garancia érvényes az anyag minőségére és a varrásra, ha az rendeltetésszerűen van használva. A ruhákon található egyéb díszítésekre (strassz kövek, logózás, grafikai nyomás… stb.) garanciát nem vállalunk.

A szavatossági jog alkalmazása során a vásárlástól számított 6 hónapon belül a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem volt a vásárlás időpontjában a termékben. Hat hónap elteltével a bizonyítási teher a fogyasztóra hárul: ettől kezdve a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában is benne volt a termékben. A bizonyítás ilyenkor már nagyon nehéz és költséges is, hiszen a bevizsgálás költségeit a vevőnek kell állnia. Abban az esetben viszont, ha a panasza helytállónak bizonyul, ezeket a költségeket a forgalmazó köteles megtéríteni. Megjegyzendő, hogy a szakvélemény elfogadása ilyenkor sem kötelező egyik fél számára sem. Megegyezés hiányában a békéltető testülethez vagy a bírósághoz fordulhatnak.

Reklamálni szeretné az árut?

A törvényi jótállási idő 24 hónap, cégünk áruja esetén a számla (nyugta) egyben jótállási jegyként is szolgál. A reklamáció nem vonatkozik a helytelen használat, standard kopás vagy nem rendeltetésszerű használat eseteire. Az ügyfél köteles a hibát annak felmerülését követően haladéktalanul reklamálni. A reklamációt az áru gyártója vagy annak képviselője által meghatározott utasításokkal összhangban bíráljuk el. A reklamáció lebonyolítására rendelkezésre álló maximális határidő 30 nap, de igyekszünk minden ügyet a lehető leggyorsabban intézni.

Reklamációs eljárás:

  • 1. Töltse ki a csomagjában található vagy innen letölthető igénylőlapot, és az áruval együtt helyezze a csomagba.
  • 2. Csatolja a számla (nyugta) másolatát.
  • 3. A csomagot ajánlva a következő címre küldje:

    Ecolines-Home Kft. 1048. Budapest Tenkefürdő u.5.

  • 4. A csomagot soha ne küldje utánvéttel. Az ilyen csomag nem kerül átvételre.
  • 5. Az áru vásárlótól való elszállításának költségei minden esetben a vásárlót terhelik. Amennyiben a reklamáció jogosnak bizonyul, a szállítási díjat visszamenőlegesen rendezzük.
Bezárás